Zozmo 2014.08.20. 18:57

Utolsó nap SF

Augusztus 20 reggel

Tegnap neki rugaszkodtunk az utolsó Friscoi napunknak. Megnéztük a Civic Centert, a szép városházát es a körülötte levő sok hajléktalant. Gyorsan eljöttünk onnan. Majd buszoztunk, hatalmasakat sétáltunk az Alamo parkban, ettünk egy palacsintázoba. Én benyomtam egy San Franciscoi Giant hamburgert (most is érzem) Anikó egy pesztos csirkét. Végre volt íze az ételnek.

Utána végig mentünk a 60-as évek fő hippi útján, gondosan elkerültük a mai hippiket. Túl erős volt a marihuána illata :) Délután Bencével találkoztunk régi tanarunkkal, baratunkkal. Nagyot sétáltunk, vacsoráztunk, beszélgettünk. Este értünk csak haza.

Most pedig megint bőröndökbe pakolva, indulásra készen, vár minket Las Vegas egy éjszakára. 8-900 km kb 10 óra autózás. Szóval most csak igy szűkszavúan, s majd pótoljuk.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.